— Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika tréning —
Dátum: 2020.02.13. csütörtök 09.00 - 17.00 és 2020.02.14. péntek 09.00 - 17.00
Helyszín: Pannónia Étterem (9700 Szombathely, Fő tér 29.)
Tréner: Tóth Rita
A Vállalkozók
folyamatosan üzleti tárgyalásokat folytatnak a mindennapokban, nem csak az
ügyfeleikkel, beszállítóikkal, hanem a cégük munkatársaival, sőt a különböző
hivatalok, bankok képviselőivel is. Ezekhez mind jó tárgyalási készségre van
szükség, bár ezekre a tárgyalásokra sokszor csak "beszélgetésként" gondolnak,
és nem is tudatosul bennünk, hogy átgondoltabb felkészüléssel, odafigyeléssel,
sokkal jobban képviselhetnék cégük, illetve a saját személyes és üzleti
érdekeiket.

A két napos tréning eredményeképpen:
- Megtanulod felismerni a saját és mások ügyféltípusát és rájuk szabott kommunikációs stílus használatával tudsz tárgyalni.
- Elsajátítod a tárgyalások lépéseit, nagy hangsúly fektetve a felkészülésre.
- Megismerkedhetsz a tárgyalási stílusokkal és ennek a tudásnak alapján el tudod dönteni, hogy kivel, hogyan tárgyalj.
- A gyakorlatok segítségével hatékonyabban és magabiztosan fogsz tudni tárgyalni, önmagadat és az üzletedet bemutatni
- Megtanulhatod, hogy az egész tárgyalási folyamatot, az első kapcsolatfelvételtől a sikeres üzletzárásig hogyan tudod kézben tartani
- Könnyebben felismered és kezeled a nehéz ügyfeleket és a konfliktushelyzeteket.
A képzés során megismerkedünk a tárgyalástechnika elméletével, a stratégiákkal és a tárgyalás személyi aspektusaival, miközben az interaktív feladatok segítségével tudatosítjuk a tanultakat. Különböző egyéni és csoportos tesztekkel, játékokkal, szituációs gyakorlatokkal, és azok közös kiértékelésével fogjuk az új ismereteket azonnal kipróbálni és begyakorolni.

Ahhoz, hogy a KKV vezetői sikeresek legyenek egy üzleti találkozón nem elég csak a szakmai felkészültség, szükség van tárgyalástechnikai tudásra, felkészültségre is. Ezért készült ez a tréninganyag, hogy mindebben segítse a vállalkozókat.
A képzés elméleti részében az üzleti kommunikációra, a tárgyalási technikákra, stratégiákra és a tárgyalás személyi aspektusaira fókuszálunk, miközben az interaktív feladatok segítségével tudatosítjuk a tanultakat. Különböző egyéni és csoportos tesztekkel, játékokkal, szituációs gyakorlatokkal, és azok közös kiértékelésével járulunk hozzá ahhoz, hogy az ismeretek a hétköznapi munkába azonnal átültethetők legyenek.


— A tréning tervezett menetrendje:—
2020.02.13.
Csütörtök 9:00-10:30
- A résztvevők köszöntése
- A tréning rövid bevezetése
- Rövid bemutatkozó kör
- A kommunikáció és fajtái (Verbális és nonverbális kommunikáció)
10:30-10:50 Rövid szünet
10:50-12:15
- Az üzleti kommunikáció és protokolláris szabályai
- Ember és ügyféltípus ismeret
12:15-13:00 Ebédszünet
13:00-14:30
- Hogyan kommunikáljunk a másik csoportba tartozókkal?
- A tárgyalás fogalma és folyamata
14:30-14:50 Rövid szünet
14:50-16:30
- Tippek és ötletek
2020.02.14 péntek 9:00-10:30
- Ráhangolódó játék
- Tárgyalási stratégiák, taktikák
10:30-10:50 Rövid szünet
10:50-12:15
- Tárgyalási stílusok és a megegyezést segítő viselkedésformák
- Ráció, kontra emóció
- Aktív figyelem és kérdéstípusok
12:15-13:00 Ebédszünet
13:00-14:30
- Tárgyalási nehézségek, problémák és kezelésük
- Tippek és tanácsok a tárgyalási pozíciónk erősítéséhez
14:30-14:50 Rövid szünet
14:50-16:30
- Konfliktusok, viták, nehéz ügyfelek kezelése
- Levezetés, zárás